Випуск Cyberpunk 2077 відкладається до осені


Cyberpunk 2077 – довгоочікуваний рольовий бойовик від польскої студії CD Project RED, анонсований ще в 2012 році. Відповідно до планів команди розробників вихід гри був запланований на весну 2020 року. Але 16 січня, за 3 місяці до очікуваного релізу, керівники проекту Адам Бадовський та Марчін Івінський на сторінці команди в Twitter повідомили, що CD Project RED необхідно більше часу для виправлення всіх недоліків і доведення гри до ідеалу. Тому вихід гри, запланований на 16 квітня, було перенесено на 17 вересня.

«Наразі ми досягли стадії, коли Cyberpunk 2077 виконано і доведено до ігрового стану, але нам все ще слід працювати. Най-Сіті – велетенське місто, наповнене історіями, контентом і місцями, де можна побувати. Але в зв’язку з масштабами і труднощами нам потрібно більше часу на тестування ігрового процесу, виправлення недоліків і фінішної обробки. Ми прагнемо, аби Cyberpunk 2077 стала коронним досягненням сучасного покоління консолей. Затримання релізу надасть нам ці дуже необхідні місяці, які потрібні для досягнення ідеалу», – повідомляє Twitter CD Project RED.

Дещо відмінну від офіційної версії причину перенесення релізу озвучив польський режисер Борис Нешпілак, відомий своїми правдивими інсайдами зі світу комп’ютерних ігор. За його словами, в процесі оптимізації гри розробники зіткнулися з дефіцитом швидкодії на ранніх консолях Xbox One базової версії. Команда планувала впоратися з проблемою до січня, але досягти мети не вдалося, тому було вирішено відкласти вихід Cyberpunk 2077 на осінь.

Окрім подробиць щодо причин затримки виходу гри, Нешпілак розповів, що роботи над основним сюжетом Cyberpunk 2077 завершено близько 3 місяців тому. Але на даний час компанія ще працює над деякими побічними завданнями.

Польський ресурс PolskiGamedev.pl опублікував ще трохи цікавої інформації щодо проблем в розробці Cyberpunk 2077. За даними сайту, компанія CD Project RED прагне долучити до процесу розробки сторонні команди, такі як QLOC, Crunching Koalas та Testronic. Ці компанії мають досвід в розробці, оптимізації та переносі проектів з одної платформи на іншу. За даними PolskiGamedev.pl, серед долучених сторонніх спеціалістів фігурує Міхал Станішевський – відомий польський експерт в сфері оптимізації програмного забезпечення. Сама студія не коментує цю інформацію, тому довіряти їй можна лише на рівні чуток.