В Cyberpunk 2077 будуть квести чотирьох видів – все зроблено вручну

Філіп Вебер, координатор дизайну квестів CD Projekt RED поділився деякими новими подробицями щодо Cyberpunk 2077, а саме квестів. Він повідомив, що завдання в грі будуть складатися з чотирьох типів, зроблених вручну, а також додав, що завдань по типу “подай-принеси” в грі буде дуже мало.
Cyberpunk 2077 буде складатися з основних і побічних квестів, а також з вуличних історій і коротких невеликих завдань:
Основні квести – найбільші місії в грі. Так як гра нелінійна, то за одне проходження можна багато втратити.
Побічні квести – завдання, які можна порівняти за масштабом з основними (іноді можуть бути коротше). Засновані на ідеях і історіях, яким просто не знайшлося місця в основної сюжетної канві гри.
Вуличні історії – завдання для найманців, які нагадують контракти з “Відьмака”. За їх виконання ви будете заробляти репутацію по всьому місту; завдання створювалися з урахуванням особливостей відкритого світу і їх можна пройти різними способами.
Невеликі завдання – короткі квести, які часто можуть тривати по кілька хвилин, але як говорить Вебер саме в цих завданнях розробники можуть дати волю фантазії і розповісти масу цікавих і креативних історій.
Крім цього Філліп розповів про те, що в Cyberpunk 2077 НЕ БУДЕ процедурно генеруються завдань, а також додав, що завдань по типу “подай-принеси” в грі буде не так багато, а виконані вони будуть на значно вищому рівні, ніж в будь-який іншій грі.
Вихід Cyberpunk 2077 відбудеться 16 квітня наступного року на PC, PS4 і Xbox One. Пізніше гра добереться і до Google Stadia.
Ілюстрація в шапці: Colin Searle