Minecraft демонструє можливості трасування променів краще, ніж Cyberpunk 2077

Оцінити переваги трасування променів може бути складно. З одного боку, реалістичне освітлення забарвлює сцену зовсім інший пензлем, надаючи ігровий досвіду дрібні деталі, які можна порівняти з реальним світом. З іншого боку, не можна забувати і про ціннику в $ 1200, яким RTX 2080 Ti підморгує вашої банківської карти.

Можливо, саме тому прив’язувати вартість до кожної тіні або відбиття в грі не найкраща ідея – вони не так вже очевидні і часто розчаровують. Чого вартий побачити розбивається на шматки будівлю в Battlefield V через відображення в каналах Роттердама? Один гігантський стрибок для технології рендеринга може стати лише невеликою зміною досвіду гравця з рядом обмежень, обхідних шляхів і розумних рішень, що виконують старанну роботу, імітуючи реальний світ з майже непомітним точністю.

Можливо, саме тому трасування променів була зустрінута з неабиякою часткою ворожості і скепсису. Чи не тому, що це не “Святий Грааль рендеринга”, а тому, що вона дорога – як за результативністю, так і по грошах. Різниця між “Святим Граалем” і досить хорошим освітленням вимірюється сотнями доларів і десятками кадрів. І ми все ще чекаємо, ту саму гру з трасуванням променів, яка переконає всіх, що варто витратити гроші на кращу відеокарту.

Оригінал публікації: PCGamesN

Показова гра


Багато хто вважав, що Cyberpunk 2077 стане грою, переконала невіруючих, що без трасування вони багато втрачають. Від престижної студії з рядом чудових ігор, новаторських пристроїв і демо Cyberpunk 2077 RTX, що виглядає приголомшливо навіть на ранніх стадіях. Але є і альтернативна думка.

Minecraft RTX. Так, це може здатися абсурдом, але це так. Ті, хто бачив обидва тайтла своїми очима, відзначали, що одна гра змушувала обшарювати очима весь екран в пошуках слідів трасування, а на іншій все було ясно, як день і ніч.

Minecraft – гра, настільки незвичайна в художньому стилі, настільки своєрідна і фантастична, що повний набір ефектів трасування променів дуже впливає на кубічний світ. Там, де трасування променів колись зводилася до крихітним тріщинах і дивною калюжі, скромний Minecraft пропонує променисту сцену, переосмислення завдяки трасування променів.

Minecraft RTX сліпучий: від пізнього вечірнього сонячного світла, фарбувального долину, затінену гілками дерев, що покривають гірський хребет, до мерехтіння ліхтаря, який танцює на крижаній стіні. Без повної переробки текстур – завдання, яку Mojang не наважувалася виконати в минулому – або радикального оновлення движка, Minecraft перетворився на щось, що заслуговує ремастера.

Лози звисають з отворів тунельних систем, частково приховуючи печери всередині і фарбуючи сцену заплутаними динамічними тінями. Вони зрушуються зі зменшенням сонячного світла або вході в кадр іншого джерела світла. Копайте глибше і тіні, що відкидаються об’єктами, танцюватимуть зі світлом, випромінюваних палаючої лавою у ваших ніг. Це, в свою чергу, робить жар, що виходить від тліючої породи, дуже відчутним для користувача – дивно для гри, часто асоціюється зі спрощеними будівельними блоками.

Вода надходить в ущелину і навколишні її блоки переломлюються і відображаються, мерехтячи на світлі. Туман блукає по суші, перетворюючи світло в неясне, тепле сяйво, що стало можливим завдяки об’ємному висвітлення, і рухоме фізикою реального світу.

Нова покращена вода, можливо, трохи занадто прозора – майже повністю покладається на переломлення, щоб її було видно взагалі. Однак Mojang знає про це і працює над виправленням.

Але тільки після досягнення другого світу, все стане по-справжньому диким. Другий світ – це заздалегідь побудований будинок, випадково набитий (демо все ще на ранній стадії) об’єктами, підготовленими для трасування променів. Це уявлення Minecraft про те, на що, імовірно, схожий будинок Джен-Сун Хуанга. Можливо, трохи менше, ніж житло великого людини в дійсності.

По всьому будинку розміщені різні станції, підготовлені для демонстрації RTX. З одного боку будівлі знаходиться великий еркер, на столі перед ним три скляних блоку: один червоний, один синій і один зелений. Кожен з них достовірно переломлює сцену навколо себе, промінь, відскакує від об’єкта до інших оточуючих об’єктів, а звідти збирає інформацію про джерела світла і відображають поверхнях – і, врешті-решт, стрибає назад до мене, гравцеві.

Minecraft використовує трасування шляхів, форму трасування променів, яку ми ще не бачили за межами Quake II RTX. Трасування променів створює проблему при спробі відтворити світло, отпригівать від багатьох об’єктів, що відбивають поверхонь і джерел світла в сцені. Один промінь може стати 10, 100, 1000 і т. Д. І т. П., Поки ваш GPU не стане калюжею розплавленого кремнію. Через деякий час ви все одно досягнете точки спадної ефективності, коли обчислювальна навантаження занадто велика, а користь занадто мала. Ось де в справу вступає трасування шляхів.

Трасування шляхів – це уніфікований алгоритм для моделювання світла у всіх формах – один метод, щоб управляти всіма – об’єднання освітлення, тіней, відображень та заломлення під однією парасолькою. Замість множення променів, розсіюються при кожному відскоку, використовується алгоритм випадкової вибірки. У той час як потенційно галаслива – трасування шляхів працює на основі того, що кожен піксель отримує різну частину головоломки, необхідну для створення реалістичного освітлення для всієї сцени – спрощений світ Minecraft не так сприйнятливий до її недоліків.

Всього лише одним натисканням клавіші можна повернутися в несмачний (в порівнянні) світ, в якому багато хто з нас проводили і проводять сотні годин. Раптове нагадування про плоскому, растеризувати світі, залишеному позаду – Minecraft, яким понад 100 мільйонів гравців насолоджуються щомісяця. Але як тільки ви включите RTX в грі, повернутися буде нелегко – по крайней мере, до виходу оновлення, десь у 2020 році, можна частково відтворити цю магію модами до Minecraft.

Minecraft підходить для трасування променів, можливо, навіть більше, ніж Cyberpunk 2077 – гра, яка за традиційними стандартами і з використанням новітніх хитрощів освітлення і продуманого дизайну вже і без того прекрасна. Втім, будь-якій грі не завадить трасування променів, Cyberpunk 2077 не потребує ній, щоб виділятися і виглядати неймовірно. По крайней мере, з того, що ми вбачали до реліза 16 квітня 2020 року.

Як не дивно, нереалістичні ігрові світи витягують найбільшу вигоду з імітує реальний світ трасування променів. І саме зростаючий пул незалежних розробників, які використовують плагіни трасування променів для Unreal і Unity (що як запевняє Nvidia відбувається зараз), викликає захват від майбутнього RTX і трасування променів в цілому. Тому що саме в дивних і чудових тайтла, які уникають гіперреалізм трасування променів, і замість цього використовують цей новий і динамічний інструмент, щоб стимулювати артистичне вираження, вона засяє яскравіше.

Таким чином, хоча в самих графічно просунутих іграх є місце для трасування променів, щоб додати небачену раніше глибину, якщо ви все ще не впевнені, що “Святий Грааль” технології рендеринга – це щось більше, ніж виверт і новомодна тактика, щоб змусити вас розлучитися зі своїми грошима, Minecraft RTX може змінити вашу думку.

Трейлер Кіберпанку Кіберпанк Гра Новини