Що ми дізналися з геймплея Cyberpunk 2077: створення і кастомізація персонажа, стилі гри
Минулого тижня CD Projekt Red випустила відредаговану версію геймплейного відеоролика, заснованого на демоверсії Cyberpunk 2077 з E3 2019. Публічна новина супроводжувалася докладним описом ключових ігрових систем, включаючи створення персонажів і злом. У кадрах також демонструється технологія трасування променів від Nvidia.
Створення персонажа
Створення персонажа в Cyberpunk 2077 в значній мірі натхненне системами старої настільної рольової гри від R. Talsorian Games. Гравці можуть вибрати один з двох типів статури – чоловіче або жіноче, однак вказати стать не можна. Це рішення відповідає попереднім заявам CD Projekt, адресованим журналістам з E3.
Далі геймери можуть вибрати одну з трьох передісторій персонажа. Йдеться про Street Kid, Nomad і Corporate:
- Дитина вулиці. Якщо ти хочеш зрозуміти вулицю, то ти повинен жити на вулиці. Тут, внизу, панує закон джунглів, який наказує слабким служити сильним.
- Кочівник. Життя в дорозі – непроста: подорожі по безплідним землям, обшуки звалищ і постійні рейди на склади пального. Однак дорослішання в клані кочівників має свої переваги. Чесність, порядність і любов до свободи – якості, якими володіє лише мала частина жителів Нічного Міста. Все це не можна купити ні за які гроші.
- Корпоративний людина. Мало кому вдається покинути корпорацію, зберігши своє життя. Однак тепер ви знаєте, про що думають і як діють всі співробітники корпорацій, що дає вам деяку перевагу в боротьбі з ними.
В основі настільної гри, події якої розвиваються приблизно за 30 років до тайтла CD Projekt, кочівники – потужні угруповання воїнів доріг. Вони сформували згуртовані клани і щосили намагалися вижити в постапокаліптичному світі, діючи в стилі Божевільного Макса.
До 2045 року кочівники отримали контроль над потоком товарів і послуг по всьому світу. Вони також стали великими гравцями в сфері космічних подорожей, зберігаючи поставки ресурсів нащадкам лаборантів та інженерів, які зараз живуть в космосі.
Після вибору передісторії гравці побачать систему атрибутів, засновану на балах. Можна буде розподілити очки по п’яти різних характеристиках: “Статура”, “Інтелект”, “Рефлекси”, “Техніка” і “Холоднокровність”.
До даних категорій відносяться численні податрібути. Статура впливає на майстерність володіння дробовиками і дворучним зброєю, але також підвищує атлетизм і атаки ближнього бою. Холоднокровність дозволяє простіше вбивати, а також користуватися снайперськими гвинтівками. Тим часом техніка впливає на те, наскільки персонаж хороший, коли діє самостійно.
Одяг, броня і крафт
Далі з’являється екран, на якому коротко розповідають про те, як працюють одяг і обладунки в грі. У гравця є загальний показник здоров’я, а також чотири параметра опору – фізичний, термічний, хімічний і електричний. Різна одяг надає певну кількість слотів для додаткового спорядження і перків, тому персонаж не буде обмежуватися лише тим опором, яке “обладунок” дає за замовчуванням.
Вкладка “Крафт» не була розглянута, тому зараз ми не можемо з точністю розповісти вам, як саме вона буде працювати.
Зламування
CD Projekt ніколи не вдавалася в подробиці того, як будуть працювати міні-ігри, пов’язані зі зломом. У відеоролику було розказано про Netrunning, за допомогою якого можна взяти під контроль камери спостереження, двері і збройові системи. При створенні цієї системи розробники надихалися аналогічної механікою в новій настільній грі, істотно зміненої в порівнянні з оригіналом.
У кожного гравця є Cyberdeck – імплант, що дозволяє взаємодіяти з комп’ютерами через порт, підключений до кабелю на зап’ясті. Ви зможете підключатися до багатьох мереж, розташованим в різних куточках Нічного міста.
Кожен Cyberdeck матиме якийсь “буфер”, що працює аналогічно книзі заклинань і містить кінцеве кількість “програм”, які в будь-який момент можуть бути задіяні. Кожна програма представлена числом і буквою. У демонстраційному відеоролику показано сітка з 25 програм. У правій частині екрана було доступно кілька хаков, для кожного з яких були потрібні певні програми. Варіанти включали такі речі, як “Журнал камер” і “Навчання співробітників”, а також захищені кеші даних. Гравці змішують і підбирають програми, поки йде зворотний відлік часу. Зрештою, їх можуть виявити.
Це означає, що в більшості випадків вам не вдасться повністю зламати систему. Замість цього гравці повинні вибирати, які частини повинні бути зламані. Але ви ніколи не знаєте точно, що отримаєте в результаті. Потрібно буде вгадати, що ви зможете розблокувати при зломі тієї чи іншої частини.
Після успішного злому над об’єктами з’являються нові опції для взаємодії. Кожна представлена у вигляді контекстного меню в інтерфейсі. Наприклад, ви зможете відвернути увагу, змусивши торговий автомат “випльовувати” різні товари, або встановивши всередині пастку
.
Cyberpunk 2077 буде випущена 16 квітня 2020 на PlayStation 4, PC і Xbox One. Гра також буде доступна в Google Stadia.