Що ми дізналися з геймплея Cyberpunk 2077: створення і кастомізація персонажа, стилі гри

Минулого тижня CD Projekt Red випустила відредаговану версію геймплейного відеоролика, заснованого на демоверсії Cyberpunk 2077 з E3 2019. Публічна новина супроводжувалася докладним описом ключових ігрових систем, включаючи створення персонажів і злом. У кадрах також демонструється технологія трасування променів від Nvidia.

Створення персонажа

Створення персонажа в Cyberpunk 2077 в значній мірі натхненне системами старої настільної рольової гри від R. Talsorian Games. Гравці можуть вибрати один з двох типів статури – чоловіче або жіноче, однак вказати стать не можна. Це рішення відповідає попереднім заявам CD Projekt, адресованим журналістам з E3.

персонажДалі геймери можуть вибрати одну з трьох передісторій персонажа. Йдеться про Street Kid, Nomad і Corporate:

  1. Дитина вулиці. Якщо ти хочеш зрозуміти вулицю, то ти повинен жити на вулиці. Тут, внизу, панує закон джунглів, який наказує слабким служити сильним.
  2. Кочівник. Життя в дорозі – непроста: подорожі по безплідним землям, обшуки звалищ і постійні рейди на склади пального. Однак дорослішання в клані кочівників має свої переваги. Чесність, порядність і любов до свободи – якості, якими володіє лише мала частина жителів Нічного Міста. Все це не можна купити ні за які гроші.
  3. Корпоративний людина. Мало кому вдається покинути корпорацію, зберігши своє життя. Однак тепер ви знаєте, про що думають і як діють всі співробітники корпорацій, що дає вам деяку перевагу в боротьбі з ними.

В основі настільної гри, події якої розвиваються приблизно за 30 років до тайтла CD Projekt, кочівники – потужні угруповання воїнів доріг. Вони сформували згуртовані клани і щосили намагалися вижити в постапокаліптичному світі, діючи в стилі Божевільного Макса.
До 2045 року кочівники отримали контроль над потоком товарів і послуг по всьому світу. Вони також стали великими гравцями в сфері космічних подорожей, зберігаючи поставки ресурсів нащадкам лаборантів та інженерів, які зараз живуть в космосі.


Після вибору передісторії гравці побачать систему атрибутів, засновану на балах. Можна буде розподілити очки по п’яти різних характеристиках: “Статура”, “Інтелект”, “Рефлекси”, “Техніка” і “Холоднокровність”.
До даних категорій відносяться численні податрібути. Статура впливає на майстерність володіння дробовиками і дворучним зброєю, але також підвищує атлетизм і атаки ближнього бою. Холоднокровність дозволяє простіше вбивати, а також користуватися снайперськими гвинтівками. Тим часом техніка впливає на те, наскільки персонаж хороший, коли діє самостійно.

Одяг, броня і крафт

Далі з’являється екран, на якому коротко розповідають про те, як працюють одяг і обладунки в грі. У гравця є загальний показник здоров’я, а також чотири параметра опору – фізичний, термічний, хімічний і електричний. Різна одяг надає певну кількість слотів для додаткового спорядження і перків, тому персонаж не буде обмежуватися лише тим опором, яке “обладунок” дає за замовчуванням.


Вкладка “Крафт» не була розглянута, тому зараз ми не можемо з точністю розповісти вам, як саме вона буде працювати.

Зламування

CD Projekt ніколи не вдавалася в подробиці того, як будуть працювати міні-ігри, пов’язані зі зломом. У відеоролику було розказано про Netrunning, за допомогою якого можна взяти під контроль камери спостереження, двері і збройові системи. При створенні цієї системи розробники надихалися аналогічної механікою в новій настільній грі, істотно зміненої в порівнянні з оригіналом.
У кожного гравця є Cyberdeck – імплант, що дозволяє взаємодіяти з комп’ютерами через порт, підключений до кабелю на зап’ясті. Ви зможете підключатися до багатьох мереж, розташованим в різних куточках Нічного міста.


Кожен Cyberdeck матиме якийсь “буфер”, що працює аналогічно книзі заклинань і містить кінцеве кількість “програм”, які в будь-який момент можуть бути задіяні. Кожна програма представлена ​​числом і буквою. У демонстраційному відеоролику показано сітка з 25 програм. У правій частині екрана було доступно кілька хаков, для кожного з яких були потрібні певні програми. Варіанти включали такі речі, як “Журнал камер” і “Навчання співробітників”, а також захищені кеші даних. Гравці змішують і підбирають програми, поки йде зворотний відлік часу. Зрештою, їх можуть виявити.

Це означає, що в більшості випадків вам не вдасться повністю зламати систему. Замість цього гравці повинні вибирати, які частини повинні бути зламані. Але ви ніколи не знаєте точно, що отримаєте в результаті. Потрібно буде вгадати, що ви зможете розблокувати при зломі тієї чи іншої частини.
Після успішного злому над об’єктами з’являються нові опції для взаємодії. Кожна представлена ​​у вигляді контекстного меню в інтерфейсі. Наприклад, ви зможете відвернути увагу, змусивши торговий автомат “випльовувати” різні товари, або встановивши всередині пастку

.
Cyberpunk 2077 буде випущена 16 квітня 2020 на PlayStation 4, PC і Xbox One. Гра також буде доступна в Google Stadia.