Про сюжет, геймплей і сцени в ліжку: автори Cyberpunk 2077 відповіли на питання фанатів

23 листопада в польському ігровому барі New Meta автори Cyberpunk 2077 провели зустріч з фанатами, де відповіли на їхні запитання. Один з користувачів Reddit поділився головними фактами.

Про структуру і тривалість сюжету

  • Головний сюжет може бути коротшим, ніж у третьому «Відьмаку», однак це компенсує реіграбельність. Так чи інакше, автори ще не перевіряли скільки конкретно займає проходження з усіма активностями — основної кампанії та найважливіших побічних квестів.
  • Розробники намагаються розширити світ гри за допомогою так званого марного лута — гравцеві він навряд чи стане в нагоді, однак наявність таких речей у NPC буде логічною. При цьому автори намагаються витримати баланс між подібними предметами і дійсно корисними речами.
  • Можливість грати після завершення кампанії буде, і автори знайшли цікавий спосіб реалізувати це, однак ділитися подробицями вони не хочуть, щоб гравці побачили все самі.
  • Якщо в діалогах довго чекати, не даючи відповідь, співрозмовників головного героя це буде дратувати, і таке навіть може спричинити ігрові наслідки.
  • Структура побічних завдань дещо відрізняється від того, якою вона була в третьому «Відьмаку». Якщо там це була пряма лінія з відгалуженнями, які знову приводили до цієї ж головної лінії, то в Cyberpunk 2077 відгалуження мають розвилки, які, в свою чергу, можуть вплинути на інші побічні квести і навіть головний сюжет.

Про геймплей

  • Ситуацій, як у другому розділу «Відьмака 2», коли своїм рішенням гравець вибирав одну з двох можливих локацій, швидше за все, не буде. Більшість локацій Cyberpunk 2077 в будь-якому випадку будуть доступні для відвідування, однак вибір в сюжеті може вплинути на те, наскільки глибоко гравцеві дозволять їх досліджувати.
  • Розробники поки не готові сказати що-небудь про кастомізацію засобів пересування, але попросили фанатів проявити терпіння, що напевно свідчить про якісь плани.
  • Купувати нові квартири, як вже було підтверджено, буде не можна, однак різновид житла буде змінюватися в залежності від вибору життєвого шляху на початку гри і рішень, прийнятих по ходу сюжету. Також в квартирі будуть якісь механіки, через які гравці зможуть самовиражатися, але автори знову ж таки хочуть, щоб фанати побачили все на власні очі.
  • Відновлювати здоров’я можна буде або за допомогою їжі та препаратів, або через аугментацію, проте розробники відзначили, що це буде слот, який можна використовувати й для чогось більш корисного.
  • Фізику транспортних засобів хочуть зробити як мінімум більш реалістичною, ніж в GTA і подібних їй іграх.
  • Цикл дня і ночі впливає на те, скільки охорони знаходиться в конкретному місці, роблячи нічні вилазки в такі зони трохи простішими. Частина сюжетних кат-сцен також буде відрізнятися в залежності від часу доби.
  • Рівні складності хочуть зробити якомога більш відмінними один від одного, вийшовши за межі банального підвищення шкоди, що можна завдати супротивникам. Однак розробники поки нічого не обіцяють.
  • Межі світу в грі працюють так само, як і у «Відьмаку 3». Гравець отримає повідомлення, що край зовсім близько, а якщо той піде далі, його змусять розвернутися.
  • Поліція буде закривати очі на дрібні злочини, на кшталт побиття, оскільки таке відбувається в Найт-Сіті постійно, однак якщо почати розстрілювати людей, почнуться проблеми.
  • Зміна погоди не впливатиме на геймплей, однак люди в світі гри будуть реагувати на неї — під час дощу вони або дістануть парасольки, або підуть під дах.
  • У крафті можна створити майже всі речі, потрібні для використання, за винятком хіба що одягу та аугментацій, проте у випадку з імплантами можна робити модифікації, що змінюють стати і зовнішній вигляд.
  • Гра отримала гонки, однак вони будуть не зовсім звичайними — автори додали в правила відповідні кіберпанку елементи.
  • Що стосується можливості завести собі кібер-тварину, то розробники відмовились відповідати на це запитання.
  • Багато елементів оточення, приблизно 3/4, можна зруйнувати, однак рознести увесь район, звичайно, не дозволять.
  • Мета — зробити кожен ігровий стиль однаково корисним, не віддаючи переваги жодному з них.

Про анімацію

  • Для кожного сюжетного персонажу в грі зробили окремий набір анімацій при переміщенні, діалогах і бою.
  • У грі є можливість пропустити кат-сцену, проте така «проста» опція виявилася важкою для реалізації через те, що всі кат-сцени в грі «вшиті» в геймплей. Всього було розроблено близько 10 прототипів цієї опції, і розробникам все ж вдалося знайти підходящий варіант — про нього до релізу розповідати теж не будуть.
  • Кількість сцен у ліжку, на думку авторів, має всіх задовольнити, і для них було проведено багато сесій захоплення рухів. Чорного екрану замість самого акту не буде.

Про аугментації

  • Самі аугментации треба встановлювати у ріппердоков, однак модифікації для них в деяких випадках можна поставити й самостійно — наприклад, нові леза для клинків Mantis.
  • Одна з аугментацій дозволяє швидко пересуватися, подібно злочинцям з угрупування Animals, тим самим сповільнюючи все навколо.
  • На початку гри у Ві буде базовий набір аугментацій, на кшталт перекладача. Однак в цю версію будуть вбудовані тільки найпоширеніші мови, наприклад, іспанська або японська. Щоб розуміти, наприклад, креольський діалект, доведеться встановити модифікацію.

Про інше

  • Розробники хочуть запровадити підтримку модифікацій, але поки їм немає чого сказати про це.
  • У найближчому майбутньому про музику в грі розкажуть більше, а оригінальна версія треку Chippin’ In все ж може з’явитися в ній, хоча раніше розробники говорили, що цього не станеться.
  • Автори запевнили, що в грі буде більше різноманітності NPC, ніж в третьому «Відьмаку», однак через технічні обмеження вони навряд чи зможуть додати всі створені моделі, і в деяких моментах їм доведеться піти на компроміс.

Реліз Cyberpunk 2077, як і раніше, запланований на 16 квітня 2020 року, і зараз гра вже знаходиться на фінальній стадії розробки.

Читайте також https://cyberpunk2077.com.ua/novini/