Деталі Cyberpunk 2077 з ком’юніті-івента: тривалість сюжету, руйнування ігрового світу та інше

Користувач Reddit під ніком shavod розповів, що відвідав польський ком’юніті-івент CDP, присвячений Cyberpunk 2077. Він пройшов в геймерському барі під назвою New Meta. 

На зустрічі з шанувальниками розробники розкрили багато нових подробиць гри, а саме:

  • На питання, чи можливо буде спалити Найт-Сіті, як запропонував Джонні, розробники відповіли: “Звичайно!”.
  • На проходження основного сюжету буде потрібно менше часу, ніж на The Witcher 3. Але гра розрахована на варіативність і повторні проходження.
  • CD Projekt Red винайшла “крутий” спосіб почати повторне проходження, але поки не хоче розкривати подробиці.
  • Безглузді з погляду гравця предмети все ще присутні — з їх допомогою розробники хочуть краще розкрити навколишній світ.
  • В важливих розмовах тривале мовчання матиме ігрові наслідки. У звичайних діалогах співрозмовники будуть просто підганяти Ві.
  • Якщо геймер досягне краю ігрового світу, то його просто направлять в інший бік, попередивши, що далі рухатись не можна.
  • Поліція в грі закриває очі на дрібні злочини на кшталт бійок.
  • Розробники обіцяють більш реалістичну фізику транспорту, ніж в GTA. Також підтвердили міні-гру з гонками.
  • Зміна часу доби впливає на геймплей — наприклад, частина охоронців на локації може просто спати.
  • Якщо піде дощ, NPC без парасольок спробують сховатися від негоди під дахами.
  • Три чверті оточуючих предметів можна буде зруйнувати.
  • Розробники придумали органічний спосіб прокручувати діалоги і кат-сцени, але поки також тримають його у таємниці.
  • Кількість сцен сексу в грі “має задовольнити всіх”.
  • Для малопоширених мов в грі доведеться шукати апгрейд вбудованого перекладача.

Cyberpunk 2077 побачить світ 16 квітня 2020 року на PC, PS4 і Xbox One. Чекаймо!