Деталі Cyberpunk 2077 з ком’юніті-івента: тривалість сюжету, руйнування ігрового світу та інше
Користувач Reddit під ніком shavod розповів, що відвідав польський ком’юніті-івент CDP, присвячений Cyberpunk 2077. Він пройшов в геймерському барі під назвою New Meta.
На зустрічі з шанувальниками розробники розкрили багато нових подробиць гри, а саме:
- На питання, чи можливо буде спалити Найт-Сіті, як запропонував Джонні, розробники відповіли: “Звичайно!”.
- На проходження основного сюжету буде потрібно менше часу, ніж на The Witcher 3. Але гра розрахована на варіативність і повторні проходження.
- CD Projekt Red винайшла “крутий” спосіб почати повторне проходження, але поки не хоче розкривати подробиці.
- Безглузді з погляду гравця предмети все ще присутні — з їх допомогою розробники хочуть краще розкрити навколишній світ.
- В важливих розмовах тривале мовчання матиме ігрові наслідки. У звичайних діалогах співрозмовники будуть просто підганяти Ві.
- Якщо геймер досягне краю ігрового світу, то його просто направлять в інший бік, попередивши, що далі рухатись не можна.
- Поліція в грі закриває очі на дрібні злочини на кшталт бійок.
- Розробники обіцяють більш реалістичну фізику транспорту, ніж в GTA. Також підтвердили міні-гру з гонками.
- Зміна часу доби впливає на геймплей — наприклад, частина охоронців на локації може просто спати.
- Якщо піде дощ, NPC без парасольок спробують сховатися від негоди під дахами.
- Три чверті оточуючих предметів можна буде зруйнувати.
- Розробники придумали органічний спосіб прокручувати діалоги і кат-сцени, але поки також тримають його у таємниці.
- Кількість сцен сексу в грі “має задовольнити всіх”.
- Для малопоширених мов в грі доведеться шукати апгрейд вбудованого перекладача.
Cyberpunk 2077 побачить світ 16 квітня 2020 року на PC, PS4 і Xbox One. Чекаймо!